Wednesday, May 30, 2012

Ayuh,BERUSAHALAH!!!

Alhamdulillah wa syukurillah..Allah berikan kesempatan untuk menyertai Konvensyen Bidadari Dunia dan konvensyen Super Parents.



Alhamdulillah,pelbagai pengalaman manis serta ilmu diperolehi.
Antaranya,di KBD,saya dapat ...Tak mampu untuk saya gambarkannya.Apa yang saya ingin katakan kepada sahabat-sahabatku yang bergelar HAWA bahawa berusahalah menjadi wanita yang berkeperibadian CANTIK.Ketahuilah kita cukup beruntung dipilih oleh ALLAH menjadi HAWA.

Dan kepada yang belum tiba masanya dianugerahkan "PEMIMPIN" oleh Allah seperti saya maka teruslah berusaha menjadi PEMIMPIN untuk diri sendiri dahulu.

Seterusnya di KSP,saya mendapat seribu satu pengisian yang bermanfaat.Juga ucapan khas ditujukan kepada yang belum tiba masanya dianugerahkan "PEMIMPIN" oleh Allah,terus berusaha mempersiapkan diri dengan ilmu dunia dan akhirat untuk menjadi seorang anak yang HEBAT kepada keluarga,isteri yang HEBAT kepada seorang SUAMI,ibu yang HEBAT kepada anak-anak dan akhirnya menjadi PEMIMPIN yang HEBAT kepada diri sendiri.

Jangan pernah berputus asa selagi ALLAH memberikan kita peluang.

~Saya ingin menjadi seorang menjadi seorang anak yang HEBAT kepada keluarga,isteri yang HEBAT kepada seorang SUAMI,ibu yang HEBAT kepada anak-anak dan akhirnya menjadi PEMIMPIN yang HEBAT kepada diri sendiri.Doakan saya.

Ayuh,BERUSAHALAH!!!

2 comments:

Hardy Boy said...

all the best, semoga dimakbulkan-Nya, insyaAllah

Pemimpi Tegar said...

Salam ziarah. Artikel saya hari ni mengenai '' jangan takut untuk menyampaikan ''. Jemput baca dan beri pandangan. =)